Kvällssvammel

Nu är det "Idol-Final". Om inte Erik vinner så. Så blir han tvåa. Men jag hejar på Erik. Som Fan. Det blir nog bra. I reklamen zappar jag över till "På Spåret". Det är inte alls bra. Var är Ingvar och Björn? Gruff och bojkott.

Jag gnäller inte alls om att jag får sitta ensam. Jag har det bra här i soffan. Det går absolut ingen nöd på mig. Bebisen sover. Mamman päser efter alldeles för mycket köttfärslimpa. Kanske blir det ett glas vin ändå. Det är ju fredag för sjutton gubbar.

Min händige man är och lägger klinkers i vårt kök. Jag har kommit på att det finns en hel massa fördelar med att ha en händig man. Till exempel om man köper ett hus som ska totalrenoveras. Då är det perfekt. Litet tips så här på kvällskvisten. Jag bjuder på den. Varsågod.  

Den här texten känns osammanhängande. Nej jag har inte nallat på vinet. Än. I morgon ska vi nog flytta en del. Snart bor vi i hus.


Kommentarer
Postat av: Sabbe

Tjohoo, så kul!!

2009-12-12 @ 10:17:32
Postat av: Charlotte

Kul i jul ska vi ha =)

2009-12-13 @ 11:43:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0