Jag Har Gjort

Idag har jag; lackat ett golv. Målat ett vardagsrum. Köpt en hel massa färg. Varit på K-Rauta och köpt fläktrör med diverse tillbehör, bland annat bågfil och blad. Helt själv. Ni läste rätt.

Jag har gjort allt detta idag. Lilleman har hjälpt till litegrann genom att vara en god passagerare. Och en extremt tålmodlig bebis. Han är snäll den där lilleman. Sover och roar sig själv när det behövs.


Det här golvet (som man tyvärr inte ser så mycket utav) har jag lackat. Det är i och för sig min mamma som slipat och betsat golvet samt målat och tapetserat alla väggar. Men i alla fall.


Här har jag målat. Helt själv.


Och här har jag målat. Det finns två väggar till men jag tror att ni fattar.


Sådana här rör har jag handlat. + Tillbehör, inte att förglömma. Detta är ett tak.


Till slut såg vi ut så här. Jag och lilleman. En blek och en förvånad. Välj själv. Jag har färg i håret ser jag nu.

Rätt nöjd med min dag. Nu. God fucking natt.


Kommentarer
Postat av: Sabbe

Så duktig du är, Lotta!

2009-12-02 @ 17:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0