Fam Ronnie Ericsson

Vi har fått en del julkort. Adresserade till "Fam Ronnie Ericsson". Eh. Va. Sen när blev jag och Emilian "Fam Ronnie Ericsson"? Jag är ju Charlotte Håkansson. Emilian heter förvisso Ericsson men i alla fall. Gruff.

Innan vi fick bebis var vi minsann Ronnie och Lotta. Men nu, jaha nähä nu nämns man inte ens.
Snart får vi väl brev som är adresserade till "Familjen Ericssons övferhufvud".

Kanske kunde köpa det här om vi var gifta. Måste nog ligga på lite om det där med bröllop känner jag nu.


Kommentarer
Postat av: ica

Kära Fam. Lotus Lurv Håkansson! Ni haver helt rätt och kräver upprättelse. Kontakta följande myndighet så ska rättvisa skipas:

Lurvmatte med bihang Egon och Per

2009-12-18 @ 14:47:21
URL: http://ica82.blogspot.com
Postat av: Sabina

Hihi=) Tycker jag att du gör rätt i!

2009-12-18 @ 16:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0