15 Minutes Of Fame

Det skrivs en hel del i mediasverige om Idolvinnaren Eriks flickvän. Hur hon stod kvar för länge på scenen och bla bla. Herregud.

Jag kan ärligt säga att om min snubbe hade vunnit idol. (Tyvärr älskling men det kommer nog inte att hända). Då hade jag förmodligen kutat upp på scenen, kastat mig på honom, skrikit, gråtit, tagit micken och försökt sjunga finallåten och ja gud vet allt.

Ingen kan beskylla henne för att sno till sig tid rampljuset. Hon har för fan varit anonym under hela hösten. Jag tycker att de var söta. Om än lite pinsamma.

Bilden är snodd från Aftonbladet.se. Alltså inte jag som fotat. Jag var hemma i soffan. Alone.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0